Domo - Help Select






Selamat datang 2013 ....
Selamat tinggal 2012...2012 penuh kenangan dan cabaran suka duka buat aku....yang pastinya
kehadiran tahun baru ni menginjakkan lagi umur aku ke satu angka...nantikan June 2013...
apakah ianya pasti? apakah dalam umur 23 tahun ini aku bakal melakarkan sejarah???
tunggu....ramai dah pasang azam untuk tahun baru...
aku
azam 2012 xde yang tercapai pun...so...carry forward ke 2013 la nampaknya...
scary kan...
tahun baru ni aku tak nak menetapkan apa2 azam...
just let it be..kalau tercapai aku share kat sini...andai tidak...carry forward lagi....
apapun..to all my readers....my followers...sahabat...
Selamat Tahun Baru...Tingkat kan Prestasi...Jauhi Kontroversi...
Semoga cahaya kebahagiaan menyinari kita semua...

Kepada Ibu Bapa...pantau anak2 anda...pastikan dengan siapa mereka berkawan...agar tidak berlaku kes2 pembuangan dia laut, tong sampah atau pun longkang... HaHa
Kepada stoner stoner sedunia, kreatif lah lagi diri anda.. HaHa
Dan jangan lupa ye semua.....
Hati2 di jalanraya, ingatlah orang2 tersayang......
HAPPY NEW YEAR....

Leave a Reply

.:[]My OH My[]:.

[]Kingdoms[]Advertisements[]